رویدادها آرشیو خبر ها
ماجرای پست اینستاگرامی بن‌ عطیه و تحلیل توتو اسپورت

ماجرای پست اینستاگرامی بن‌ عطیه و تحلیل توتو اسپورت

تركش‌های شكست یوونتوس مقابل تاتنهام چند روز پس از این دیدار همچنان ادامه دارد و در این بین بازیكنان یووه نیز با درك نگرانی هواداران این تیم در مصاحبه‌ها و صفحات شخصی‌شان در شبكه‌های اجتماعی به نوعی با آنها سخن می‌گویند.

 

این بار قرعه به نام مهدی بن‌عطیه مدافع مركزی یوونتوس افتاده كه با انتشار چند عكس از تمریناتش در كنار سایر بازیكنان تیم پس از رویارویی بیانكونری در مقابل سفیدپوشان لندن، با اشاره به روند رو به رشد تمریناتش در كنار سایر اعضای تیم و تلفیق آن با شرایط كلی یووه، به صبوری هواداران و تمركز بر ارتقای كیفیت خود و سایر اعضای تیم به صورت تدریجی سخن به میان آورده است.

 

به نوشته روزنامه «توتو اسپورت» بازیكن 30 ساله یووه بعد از یك فصل نیمكت‌نشینی در این تیم، با رفتن بونوچی یكی از اصلی‌ترین گزینه‌های ماسیمیلیانو آلگری در مركز خط دفاعی سیاه و سپید پوشان است.

 

مدافع میانی مراكشی یووه كه تابستان گذشته با قرارداد قرضی 3 میلیونی و حق خرید 17 میلیون یورویی از بایرن‌مونیخ عازم تورین شد جز تجربه 21 بار پوشیدن لباس یووه (15دیدار در لیگ، یك بازی جام حذفی و 5 دیدار لیگ قهرمانان) اغلب یكی از نیمكت‌نشینان این تیم بود؛ اما حالا با فضای مناسبی كه در خط دفاعی به وجود آمده می‌تواند خود را به یكی از بازیكنان ثابت بیانكونری تبدیل كند.

 

 

این روزنامه چاپ تورین با یادآوری بازی‌های تحسین‌برانگیز بن‌عطیه در سال 2014 و با لباس جالوروسی‌ها، از او به عنوان یكی از اصلی‌ترین گزینه‌های آلگری برای قرار دادن در كنار جورجو كیه‌لینی نام برده است.

 

با این حال آنطور كه این روزنامه سرشناس از آخرین پست اینستاگرامی بن‌عطیه استنباط كرده است؛ او با انجام تمرینات مستمر و در آرامش به همراه سایر اعضای تیم بدون هیچ عجله و از دست دادن تمركز درصدد تثبيت خود در تركیب بیانكونری است.

 

بن‌عطیه در پستی كه دو روز پيش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داده و بیش از 40 هزار بار نیز توسط هوادارانش پسندیده شده با انتشار سه عكس از تمریناتش در كنار تیم و پس از شكست یووه مقابل تاتنهام نوشته است: «گام به گام» اصطلاحی كه تحلیل‌گر «توتو اسپورت» لزوم رعایت و به كار بستن آن از سوی هواداران این تیم را كلیدی‌ترین نكته در راه آماده‌سازی نهایی یووه برای شروع فصل جدید رقابت‌های فوتبال در ایتالیا دانسته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: